24 paź 2012

Tutorial -Papierowe Paznokcie :)

I drugi pościk tym razem pazurki, bardzo oryginalne i banalne w wykonaniu ;)

TUTORIAL

1. Naturalne paznokcie

2. Pokrywamy płytkę jedną warstwą odżywki lub top coat'u 
[ u mnie Eveline 8w1]
3.Kolejny jest lakier bazowy, do wyboru, jaki się chce ;) ( na czerwonych fajnie wygląda biały lub czarny napis, na czarnych biały napis i odwrotnie ) [ u mnie Golden Rose Paris nr 119, jestem w nim zakochana, super krycie, świetny pędzelek, ekstra konsystencja, atrakcyjna cena same + ]
jedna warstwa
  
dwie warstwy







4. Szykujemy sobie w międzyczasie wycinek z gazety z nadrukiem w wybranym przez siebie kolorze,  u mnie będzie nadruk czarny
5. Kiedy druga warstwa lekko podeschnie (lakier nie może być całkiem suchy! gdyż nadruk się nie odbije) moczymy kartkę pod strumieniem wody
6. Mokrą kartkę odbijamy na wilgotnym paznokciu, oczywiście nadrukiem do paznokcia :)
7. Może się zdarzyć tak jak w moim przypadku, ze papier średnio nadaje się do odbijania, jednak bez stresu... 
 
 
Nie należy przejmować się tymi białymi plamami, gdyż podczas malowania paznokcia bezbarwnym lakierem one znikną :)
I to właśnie ostatni etap- malowanie paznokci jedną bądź dwiema warstwami lakierem bezbarwnym lub tak jak w moim przypadku UV

I GOTOWE
Możemy cieszyć się paznokciami, przez naprawdę długi czas :) Paznokcie są oryginalne i można je robić na wiele sposobów ;) Mam nadzieję, że pomysł Wam się podoba, zachęcam do wykorzystania go na swoich paznokciach lub zapraszam do siebie ;)

Czekam na Wasze opinie

buziaki
Monia

3 komentarze:

  1. Pazurki ekstra !!!
    z resztą oczy zabójczo jak zwykle pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam metode od bardzo dawna ale jeszcze nigdy nie miałam okazji spróbować :) Na pewno niebawem wezmę do ręki gazetę i stworzę taki manicure :) WYszło super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń